ceturtdiena, 2010. gada 1. jūlijs

Tā, lūk, paiet manas days (citēts pēc Ufo)

Šis ieraksts veltīts tiem, kuri ļoti satraucas, vai tik man nav pārāk daudz brīva laika un vai tik es te nepalaižos slinkumā. Varu jūs nomierināt - esmu diezgan aizņemta un līdz šim pat nav īsti sanācis laika paceļot. Tā kā tas viss vēl priekšā, bet mazliet konkrētāk par to, ko tad es īsti daru:
Sākšu ar šobrīd pašu intensīvāko nodarbi - valodas apmācībām. Tātad cītīgi mācos gruzīnu valodu 3X nedēļā + pārējā laikā cītīgi pildu uzdotos mājas darbus un praktizējos. Nepilnu 3 nedēļu laikā esmu apguvusi alfabētu, spēju saburtot un daļēji pat izrunāt ~ 150 - 200 vārdus. Māku sasveicināties, iepazīties, noskaidrot, kā sauc visus ģimenes locekļus, noskaidrot, kur kurš dzīvo, cik vecs un kad dzimis. Pēdējās nodarbībās ielauzījos arī viņu skaitīšanas sistēmā un diezgan pārliecinoši varu iepirkties veikalā piena produktu stendā (tur pārdevējai ir pacietība mani uzklausīt un 5X atkārtot, cik kas maksā). Progresam divas bildes:
Mani pirmie soļi gruzīnu valodā - alfabēts, "zirga" burti un daži samocīti teikumi.

Mājas darbs uz vakardienas nodarbību - stāsts par savu ģimeni ~ 100 vārdu garumā + garais dialogs + daudz gramatikas + pirmās atzīmes. Rīt vēl atkārtosim un pirmdien būs kontroldarbs par visu iepriekš apgūto.

Tālāk - darbs Skautu mājā. Tur uzturos otrdienās un ceturtdienās, kad nav valodas nodarbība. Strādājam katrs pie sava jauniešu apmaiņas projekta. Sākot no idejas līdz reālam izrakstītam un iesniedzamam projektam. Mans būs saistīts ar jauniešu nodarbinātību un brīvprātīgo darbu. Detaļās neizplūdīšu, kad būs īstais laiks, tad uzzināsiet :)
Mūsu kabinetiņš un tā radošā atmosfēra.

Un pa vidu abām šīm lietām - te teikt brīvajā laikā, mums ir uzticēts no A līdz Z izplānot vienu dienu skautu nometnēs. Nolēmām viņiem iemācīt kaut ko no mūsu tradīcijām un sarīkosim Līgosvētku dienu īsti latviski lietuviskā garā. Sākot ar vainagu pīšanu, siera siešanu, dziesmu un deju mācīšanos un beidzot ar ugunskuru, mielastu un kopīgu dziedāšanu un dejošanu. No šī procesa bilžu gan nav, bet kā tas viss būs izdevies, par to gan noteikti vēl dzirdēsiet.
Nu tā lūk kopumā. Par bezdarbību sūdzēties nepavisam nevaru. Nedēļa ir pārpārēm aizpildīta, bet nedēļas nogales pagaidām izmantojam Tbilisi iepazīšanai. Kad apniks arī tā, tad domāsim par tālākiem braucieniem :)

3 komentāri:

  1. tā glītrakstīšanas burtnīca un labojumi ar sarkanu tinti man uzdzen šermuļus... brrr...

    AtbildētDzēst
  2. Nav tik traki! Mums ir superfeina skolotāja un labojumi ar sarkanu tikai norāda uz to, ka man vēl ir daudz jāmācās :)

    AtbildētDzēst
  3. jūsu skautu mājai gan ir feinas tapetes:)

    AtbildētDzēst