ceturtdiena, 2011. gada 3. marts

240tā no 272ām

Nelieli matemātiskie rēķini un secinājums - Gruzijā esmu jau 240 dienas (3 no tām pavadītas Armēnijā), bet priekšā vēl 32 un tad kopā būs 272 dienas (teiksim tā) Kaukāzā! Pārējos aprēķinus, ja vēlaties, varat izdarīt paši!
Nezinu, kāpēc, bet šajā nedēļā man iegadījušās vairākas svarīgas sabiedriskās dzīves aktivitātes. Vakar vadīju Cooking Club jeb mūsu kopīgo vakariņu gatavošanu un kopīgiem spēkiem tapa Lazanja a la Zane.
Rezultāts pārsteidzoši gards un tas kārtējo reizi atgādināja, cik ļoti man pietrūkst mana virtuve un viss tajā atrodamais aprīkojums, lai gatavošanu padarītu par vēl patīkamāku nodarbi :) Bet rītvakar kopīgajā filmu vakarā ir pienākusi mana kārta izvēlēties filmu! Tad nu internacionālajai publikai tiks piedāvāti "Rīgas sargi"!
Vēl - ir jau plāni nedēļas nogalei. Protams, saistīti ar slēpošanu, jo jāsteidz izmantot Kaukāza augstumi un plašumi. Šoreiz mērķis - Bakuriani, 2 dienas.
Nedaudz par darbu - joprojām "piečibinu" GYE mājas lapu (kad nu kāds mani aplaimo ar svaigu informāciju), padalos ar padomiem un idejām jauniem apmaiņas projektiem un palēnām vācu materiālus un lipinu kopā idejas, ko no visa šeit piedzīvotā "vest mājas". Tuvākajā laikā jāķeras klāt arī savas YouthPass (dokumenta, kas aprakstīs visu, ko nu jaunu esmu samācījusies) gatavošanai, lai ir arī taustāmi un lasāmi pierādījumi manai personīgajai un profesionālajai izaugsmei! :)

P.S. Izdomāju, ka tuvākajās dienās jāsastāda saraksts ar lietām, kas jāpaspēj pēdējā mēneša laikā Gruzijā! Kas zina, varbūt arī ar tām padalīšos!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru